maanantai 8. elokuuta 2011

sitä sun tätä

Nelli on nyt putipuhdas kun pääsi pesulle, siitä on vaan tullut niin diiva, että se kiljui koko pesun ajan, vaikkei ole tällaista ennen tehnyt. Ei ihan mennyt läpi se esittäminen:)

Vaikka "kuulemma" bc ei ole mikään halikoira, niin Nova on kyllä aivan mahdoton sylissäolija tai siten se on tottunut siihen. Kun olen tietokoneella, se ykskaks hyppää mun syliin (tai ainakin kokoajan makaa jalan päällä), jos menen lattialle, se tulee makaamaan mun päälle, jos menen nukkumaan se tulee peiton alle ihan vieri viereen. Se on kamalan mustasukkainen jos puhun tai silitän Nelliä, ja yrittää tunkea itsensä heti ihan syliin. Täytyykin opettaa sille käskystä tuo mun käden siirtäminen kuonolla:) Avustajakoira:) 

Kun tulen kotiin ja koirat ovat olleet yksin, Nova ei tule tervehtimään, vaan se menee keittiön pöydän alle lempipaikkaansa ja heiluttaa siellä häntäänsä ja kun kutsun se tulee onnesta soikeana ketkutellen mun päälle :D Jos Nova tekee jotain tyhmää ja komennan sitä vähääkään, se on sille aivan maailmanloppu ja se yrittää seuraavan vartin lepyyttää mua hyppimällä päälle vaikka olisin sanonutkin sille ettei haittaa. Se on niiiiiin ihana!

Novan outoihin tapoihin kuuluu se, ettei se voi kiivetä portaita etuperin , vaan se peruuttaa aina. Lisäksi se ei voi, siis ei kertakaikkiaan voi tulla ulko-ovesta sisälle etuperin, vaan sisällekin on pakko mennä takaperin peruuttamalla. Aina. Rappuset ylös se saattaa tulla etuperin jos onnistun namilla houkuttelemaan, mutta sisälle se ei tule etuperin.

1 kommentti:

  1. Nova on kyllä niin hassu noine tapoineen... :D Mainio hauva!

    VastaaPoista