perjantai 19. elokuuta 2011

Vihdoin oikea musiikki molemmilla!!!!

Novan kanssa ollaan treenattu vaikka mitä, en vaan muista enää kun en ole heti kirjoittanut. Tunnaria ainakin nyt useaan otteeseen, ekalla menee ja nostaa ensin väärän ennen kuin ottaa oman suuhunsa. Saattaa tehdä myös sen, että nostaa väärän ja lähtee tuomaan sitä mulle mutta itse huomaa että joku mättää ja hakeekin oman. Eli joka kerta mulle tulee oma käteen, mutta yleensä Nova nostelee siinä viereisen ensin.

Tänään muumikurssilla metallia ja ruutua. Mä en ala kun olen molemmissa väen väkisin yrittänyt korjata jotain "muka ongelmaa" ja nyt sitten Lentsu sanookin, että niin just kuuluu tehdä minkä olen nähnyt ongelmana....no tähän tää meiän treeniaika näköjään aina menee kotona kun opetellaan kaikkia vääriä asioita turhaan mitä ei kuuluisi opetella.Metalli oli tänään tosi hyvä, Lentsu heitti kapulan mun puolesta kauas ja Nova haki innoissaan, vähän mietti ennen kuin otti kapulan, mutta sitten toi aina hyvin :) Täähän alkaa edistyä!

Ruutu oli tänään myös tosi hyvä. Seuraamaan tulossa vaan kiersi mut ihme kautta ja sitten vasta tuli oikeaan seuraamiskohtaan. Ei ole ennen tehnyt noin vaikka ollaan treenattu vaikeita kulmia.
Erityisen iloinen olen siitä, että ekan kerran ikinä Novaa ei tarvinnut houkutella ja maanitella tekemään, vaan se tuli perusasentoonkin ilman suurempia tappeluita. Toisaalta sitä on koko päivä taas yritetty pitää ihan toimettomana ja jos siinä onnistun, niin treenit onnistuvat paremmin.

Tanssipuolelta ollaan taas taisteltu yllätys yllätys musiikin kanssa. Siinä kävi nyt niin, että Nelli sai Novan disney-musiikin. Niinpä Nova oli taas ilman...kunnes löysin sille blondimusan, joka oli oiken hyvä, mutta ei mun tyylinen, musta ei ois saanut blondia ei sitten millään. http://www.youtube.com/watch?v=ozcCcvQAsbc Etsintä jatkui.... Leirillä etsittiin "tälle parille" sopivinta musiikkia, ja meille ehdotettiin jotain irlantilaistyyppistä musiikkia, rivitanssimusaa tmv. Löysin seuraavan, joka tuntuu enemmän kuin nappivalinnalta. Se tuntuu kerrankin täydelliseltä musiikilta, jonka voin Novalle tällä hetkellä löytää. Ihana tunne. Tässä tämä, kohdasta 2:03 loppuun.http://www.youtube.com/watch?v=HKeb1pxlICM . 


Koska musiikki oli niin osuva, on koreografiakin tullut kuin itsestään, siinä on monta valmista kohtaa, jotka ovat vaan tulleet ilman miettimistä. Olen niin tyytyväinen. Nova on oppinut ristiaskeleetkin :) Loppuun kun saisi sen kaukanakiertämisen vielä valmiiksi.....Eka ohjelma ikinä, minkä taan nyt kunnolla etukäteen valmiiksi ja mietin sitä. Ensimmäinen "oikea" ohjelma, tähänstiset ovat olleet sellaista mennään ja tehdään sitä sun tätä, tätä lajia ei kuulu treenata -asenteella. Nyt kun muistaisin vielä, että alokasluokassa ei tarvita mitään ihmeellisyyksiä jotta saisi luokkanousun. Tällä ohjelmalla mennään pitkälle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti