sunnuntai 4. elokuuta 2013

ohjelma ei synny ongelmitta

Uutta ohjelmaa on tehty paljon, mutta siinä on tosi paljon vielä tekemistä, että se alkaa näyttää yhtään sujuvalta. Ihan viimeisin loppuasento on vielä hukassa, haluaisin siihen jotain mieleenpainuvaa. jokusia hyppyjä jne pikkujuttuja lisäilen sinne keskelle kunhan tämä runko alkaa toimia. Yksi kesäpäivä vietettiin tanssikavereiden kesken miettien kunkin ongelmia ja ratkoen niitä. Mä pyysin nipotusta ja sitä sain, kiitos :D Loistavia ajatuksia sain myös Elinalta, onnea on voida treenata yhdessä lajista riippumatta.

Muutama kohta, minkä ajattelin, ettei niissä ole ongelmaa, on osoittautunut tositosi vaikeaksi. Alussa mun pitäis esittää tosi kauhistunutta ja silti käskyttää Novaa. On suorastaan mahdoton tehtävä. Jos mä oikeasti kangistun kauhusta, mä jumitun ja Novakin jumittuu. Jos mä käskytän innostuneesti et Nova tekee hyvin, mä en oo uskottava omassa teatteriesityksessäni. Jos mä katson maahan ja alan etsiä muka sieltä sitä kadonnutta hanskaa, Nova lukee jokaikisen mun eleeni ja pienenkin sormen liikutuksen tai päänkääntöni ohjauseleeksi. Tätähän ollaan agissa haluttu, mutta äääk väärä laji... Sama ison piirin kierto, ajattelin sen olevan aika helppo, mutta jos alan ite pyöriä vastakkaiseen suuntaan mitä Nova kiertää, niin kyllä sen sitten tietää missä tuo koira on.... 

Hanskan kantaminen on edelleen tosi vaikeaa, vaikka onhan siinä edistytty. Ensin naksuteltu pelkästä sen katsomisesta sisällä, sitten sen koskemisesta. Sitten sama ulkona jne pikkuhiljaa aina edeten siihen että mä jopa seison. Mutta mun lähellä se ei voi pitää sitä nätisti ja mä haluan siitä siistin pidon ja luovutuksen. Jatketaan harjoituksia, mä en ois ikinä ottanut tällaista teemaa, jos oisin tiennyt miten vaikeaa tästä tulee :) Turun Messuilla ois tarkoitus tehdä joku viritys tästä esityksestä tässä kuussa, siellä ollaan myös tokoilemassa. Hei -tänään mökiltä löyty ikivanhat tunnarit metsästä ja Noppis muistaa ja toi oman -se on mun luottokoira :D Joten ollaan siis tokoiltu! (eikä mitään ongelmia kapulan pidossa...) Ja takaisin tanssiin -syyskuun Lempäälän kisoihin laitoin heti ilmon menemään kun se aukesi, mutta saa nähdä mahdummeko. Toivottavasti, sillä silloin Novan ensimmäisestä voi sertistä on kulunut juuri vuosi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti