sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Kerta kiellon päälle...

Mähän olin temppujenopettelukiellossa, mutta koska näin Cruftsin kisoissa yhden niin hauskan tempun, oli sitä toki pakko alkaa kokeilemaan. Tästä kaupanpäällisiksi saatiin muutama uusikin temppu, joita Nova alkoi tarjoamaan, mm kun olen makuulla, niin mun kierto takaperin peruuttaen sekä mun selän päällä temputtelu.

Tämä uusi temppu on siis sama kuin se mitä nova tekee pyöriessään takatassuillaan mua ympäri kun olen kumartuneena maassa, mutta nyt vain siten että koira pyörii mun nostettuja jalkoja ympäri kun makaan maassa mahallani.

Alkuperäinen temppu siis tässä kohdassa 1:16:04
http://www.youtube.com/watch?v=Ecq_71rymGc&feature=plcp&context=C46454c6VDvjVQa1PpcFO8TfPlY9x3J5WR3QMUrX6RPMjlam75z1k%3D (PS. tämän jälkeen voittajan ohjelma)

Nova hiffasi homman nimen ekalla harjoituskerralla, ei siis tosiaankaan mitenkään helposti, mutta jyvälle päästiin kuitenkin. Oli tosi vaikeeta saada se tajuamaan, että sen kuuluu nousta mun jaloille. Ois kyllä  tarvinnut jonkun avustajan. Mun jalat meinas hajota tuossa touhussa, kun pelkkä yhdelläjalalla seisominen kisaohjelmassa on ihan sairaan vaikea :) Selän yli en yrittänytkään saada sitä vielä kiertämään, mutta eiköhän se sieltä tule kun joskus sitten aletaan tätä kunnolla opettelemaan enemmän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti