lauantai 24. syyskuuta 2011

tokot ja tanssit

Eilen häiriötreeneissä Kupittaalla. Nova teki tosi hyvin ja iloisesti:) Ruutu pitkäksi kuten tavallista, ja saatiin taas personal trainer, joka ratkoi sen ongelman. Ongelma siis vain ja ainoastaan mun äänen voimakkuudessa......voi jee....mistä tollasia nyt voi tajuta. Liikkeestä jäävät hyvät, metallikin oikein hyvä!! Kaukot säpäkät ja muuta en sitten muistakaan:)Ai niin paikallaolo....mä en oo vieläkään opettanut sitä päätä sille kunnolla......Loppulenkki olikin sitten aika hurja, vei ihan seikkailupuistoon asti. Ja ihmisistä paljastui maagisia salaisuuksia. 

Tänään koiratanssitreenit. Voi ei, se ohjelma on nyt ihan ok, mutta k-u-s-e-e aika monilta osin. Ihan vain siksi, että liikkeet ovat osin aika helppoja ja Nova tarjoaa niihin koko ajan jotain variaatioita vaikeammista samantapaisista liikkeistä kun ei enää osaa niitä pelkkiä helppoja. Ei sais reenata mitään uusia juttuja kun tekee ohjelmaa. No pari kohtaa mä unohdin lahjakkaasti että oli mun vika ettei ihan putkeen mennyt ;) Kaiken lisäksi loppua vekslaan eestaas ja en tiedä mitä sille kannattaisi tehdä.....muiden mukaan se on hyvä näin kunhan käyttäisin kehää enemmän. Eikä mulla ole mitään vaatteitakaan siihen, mutta ei kai sellaisia tarvita:) Viikonpäästä sunnuntaina möllikisat Turussa, joka siis avoin kaiken tasoisille ja näin ollen aloittelevat ja suomenmestarit kisaavat samassa. No harjoittelemaan sinne vain mennään, että joulukuussa voidaan sitten näyttää närhen piip.

Nellillä ei ole nyt mitään ohjelmaa enkä tiedä jaksanko väsätäkään, mutta olen miettinyt oikein radikaalia musiikkivalintaa (vaikka sillä siis olisi kyllä musa jo), millä sitä sitten erottuu joukosta jos ei kokeile. http://www.youtube.com/watch?v=pShp8Liffa4 Jos mulla ois toimivat osat ittessäni ni voisin ehkä jopa ottaakin ton, mutta jos nyt taas mennään näihin ihmisen voimistelun aaltoliikkeiden alkeiden äärelle niin en voi valita tätä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti