tiistai 14. helmikuuta 2012

Eihköhän olisi jo aika....

...vähän päivitellä tännekin jotain. Ei ole ollut paljon päiviteltävää kun mitään ei olla tehty. Tuon sirkusmusiikin löydettyäni tein siihen ohjelmaa, miksasin musiikkia pilkuntarkasti iät ja ajat, mietin mietin ja mietin. Taas tein ohjelmaa, muutin musiikkia ohjelman vaatimusten mukaan jne. No, ohjelma, joka ei suinkaan koskaan tullut valmiiksi, oli äärimmäisen vaikea. Se oli niin vaikea, että sillä oltaisiin voitu mennä MM-kisoihin 5 vuoden kuluttua. Se sisälsi joka ikisen opettelemamme liikkeen vaikeimman kaavan kautta, ja kyllähän sen tietää kuinka siinä käy, kun Novan ajaa siihen tilaan, ettei se 100-varmasti jotain osaa. Se ei sitten tee ollenkaan ja koomaantuu. Mutta kun luonto ei antanut periksi helpottaa ohjelmaa, vaan pakko oli saada näyttää, mitä osataan.

Huonoina aikoina Nova sai reenata ehkä minuutin viikossa, mutta olisi tämänkin ajan mieluummin lahjoittanut Nellille, koska häntä ei kiinnostanut. Jos oli jotain superhyvää namia, kuten nakkia, niin sitten asia oli toinen, se vain vaati mun panostamisen etukäteen että sain pilkottua ne nakit ja siksi usein jäi kokonaan. Päätin että jättäisin kaikki kisat nyt ainakin kevääksi.

Nyt muutama päivä sitten sattumalta törmäsin yhteen uuteen musiikkiin, lastenlauluun;) ja tein siihen jotain temppuja Novan kanssa (nakeilla:). Se teki tosi hyvin, ihan eri meiningillä mitä aiemmin kun tehtiin vain huvin vuoksi. Nyt meillä on "ei ihan kokonaan kasassa" helpompi ohjelma, jossa on ihan eri tunnelma ja Nova tekee sitä joka kerta ihan täysillä ja innokkaasti. Siis tekee kotona olohuoneessa, yksittäisiä temppuja :) Mä kyllä tiedän, että se lukee mua niin paljon, että jos mä oon jaksanut pilkkoa niitä nakkeja, olen paremmassa kunnossa ja jaksan treenatakin paremmin. Olisikohan meistä sittenkin sinne koiratanssikisoihin ihan kisaajiksi?

Koska mä en ikinä unohda erään ihmisen kommenttia siitä, että ilman tokoa ei voi missään lajissa pärjätä, oltiin me hallissa tokoilemassa tokoryhmän kanssa. Viikko sitten oltiin myös, silloin olin ihan pihalla, enkä tiennyt edes mikä koko laji on. Mutta nyt meni tokoilut ihan kivasti treenimäärään nähden ja tehtiin jotain sellaisia helppoja mitä vielä muistin miten niitä opetetaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti