torstai 28. heinäkuuta 2011

Lentsun tokokurssi alkoi!

Jee tänään alkoi taas hartaasti odotettu yliolennon tokokurssi! Oli taas aivan sairaan kivaa kuten joka kerta näillä kursseilla. Tämä torstaipäivä tulee nyt tällaiseksi että aamusta asti tuijotetaan että kello tulisi niin paljon että voi lähteä. Ja sitten illalla on surun päivä kun kerta loppuu aina silloin kun olisin vielä valmis treenaamaan seuraavat kolme tuntia ja lisäksi täytyy taas viikko odottaa seuraavaan kertaan.... Novasta en sitten tiedä mitä mieltä se on mutta tänään ainakin kävi oksentamassa ennen yhtä liikettä :) Ei kai, kurssilla sillä on aina ylikivaa ja tänään vielä oli viileää että se jaksoi tehdä.


Tänään Nova oli hurjassa muodonmuutoksessa, sillä lahnasta tehtiin kuha. Mä leikin mörköä, vaikken ihan osannutkaan niin lupaan harjoitella, jotta tulisin paremmaksi möröksi :D Mä en saa enää olla mun kaverin vieressä kun ollaan niin mahdottomia, niin se ope sanoi. Se varmaan pelkää että mä jäädytän sen mun kaverin, niinkuin muumissa Mörkö tekee. Mutta on sillä opella joku kuri kun se sanoi että älä käytä nyt lelua vaan namipalkkaa, johon mä ihan surkeena vastasin että anteeks en mä tienny :D :D


Alussa kontakti ihan hukassa mutta kun päästiin vauhtiin niin....
Nopeita maahanmenoja ja seisomisia -ok.
Puunkierron kautta luoksetulon stoppeja -treeniä treeniä treeniä niin hyvä tulee.
Liikkeestä istuminen -ok
Paikallamakuu -tosi hyvä vaikka menikin lonkalleen eikä kyllä sitä päätä pitänyt maassa tietääkseni...mutta alun maahanmeno nopea ja istumaannnousu myös!

2 kommenttia: