torstai 21. heinäkuuta 2011

Kupittaalla

Kyllä oli sitten hiostava ilma treenata. Toisaalta mulla ei olisi kuuma pitänyt olla, sillä en paljoa edes tehnyt. Eihän mulla ole hätäpäivää kun oma personaltrainer tulee vartavasten kentälle treenaamaan mun aikaansaamat ongelmat pois. Lentsu ja Nova treenasivat siis suunnilleen koko tunnin luoksetulon stoppeja ja metallia. Metallista on tullut oikea ongelma, aiemmin se on sujunut edes jotenkuten.

Mitä itse tein Novan kanssa oli aika laiskaa tekemistä, vaikka yritin kyllä innostaa Novaa minkä pystyin. Aiemmin on nostanut kapulaa jos näytän nakkia, nyt ei tehnyt enää sitäkään. Tällaisella mun treenaamisella ei ole kyllä mitään positiivista vaikutusta, pikemminkin alaspäin mennään ja kovaa kun tehdään ihan väkisin. Siksi on nyt pakko keksiä jotain. Sen kanssa ei voi ainakaan tehdä MITÄÄN kahteen edelliseen päivään  ennen treenejä jos meinaa saada sen tekemään jotain ja innon riittämään. Toisin sanoen se kestää varmaan suunnilleen yhdet treenit/viikko. Toiseksi lähtee pallit, vaikkakaan se yksinään ei tule tätä ongelmaa ratkaisemaan. Tänään lähetin sen kiertämään puuta, niin toinen löntystelee puun luo, kusee siinä ja tulee sitten takaisin...että sellainen treenivire. Tästä suutuin sille ja voi sitä lepyyttämistä taas. Novan on pakko vaistota mun kovat säryt, enkä voi repiäkään sen kanssa leluja jotta saisin virettä nostettua. Nyt on mietinnän paikka  miten jatketaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti