sunnuntai 12. elokuuta 2012

Forssassa esiintymässä

Eilen lähdettiin taas tutulla kokoonpanolla ajelemaan vähän kauemmas Hannan koirien kanssa. Oli vuorossa esiintyminen erään koirakerhon juhlassa Forssassa.

Ykkösajatuksenani oli saada koira toimimaan innokkaasti ja saada sille kiva treeni, ja siinä onnistuin. Seuraavaksi pitäis saada mun liikkeet täsmällisiksi, järkeviksi eikä liiotellun novaa innostaviksi ja sitten vielä saada ne puolet liikkeistä takaisin mitä tuossa koiraa innostaessa jäi pois tai tekemättä tahallaan tai vahingossa :) Mutta Nova oli kyllä hyvä, se paranee kerta kerralta ja vaikka sen kanssa on treenatessa niin kamalan vaikeaa, se ei kertakaikkiaan jaksa, ei kestä eikä sillä ole mitään motivaatiota kuin sen pikkiriikkisen hetken tehdä ja harvoin vaikka mähän voisin treenata koko ajan, olen niin ikionnellinen että vihdoin ja viimein saan sen toimimaan tuon "kisatilanteen" ajan noin hienosti. Ja koska mä en kisoja tai esiintymisiä jännitä, on sen kanssa niin ihana esiintyä ja noin helpon, rauhallisen ja kiltin koiran kanssa muutenkin reissaaminen on vain yhtä lomaa. Mä en voisi ikinä saada mistään rakkaampaa koiraa kun mulla nyt Nova on <3 

http://www.youtube.com/watch?v=bP6Do0QDJmc

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti