sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Neran humpat

Ihan tärkein jäi eiliseltä kirjoittamatta; Nera tietysti reenasi myös, tanssia :) Mulla on niin selvä visio mitä haluan. Tokihan sitä voi ja tarvii muutella sellaiseksi, että päästään mahdollisimman helpolla. Nera tekee jo mun kanssa ihan kivasti, eikä enää koko ajan kattele missä Sessa on, vaikka vasta pari kertaa ollaan harjoiteltu. Mä oon taas alkanut päästä vähän jyvälle siitä, miten tämä elohopea toimii, mitä sen kanssa ei kannata ja mitä kannattaa tehdä. Äänenvaimennusnappula tarvitaan, samoin rauhoitusnappula :D Mahtaakohan kumpaakaan löytyä koskaan....

Tekemiseen alkaa tulla jo jotain "järkeä" edes hitusen. Pyörimiset oli ekalla kerralla ihan toivottomat, nyt niihin oli jo ihan eri lailla jotain hallintaa. Isona ongelmana vain se, että Novalla on samoja käskyjä mitä Neralla, mutta eri tempuissa, joten mulla aika miettiminen mitä käskytän. Neran kanssa ei ole paljoa aikaa kyllä mietiskellä kesken tekemisen....Nova ja Nera ovat kuin yö ja päivä, ei mikään ihan pikkujuttu tämä projekti. No, syytetään Sessaa jos Nera ei osaa temppuja, se ne sille pääasiassa opettaa, mä vaan laitan listan mitä temppuja tarviin :) ja musiikista syytetään Iitua :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti