sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Ahkeraa lomailua!

Kyllä on nyt oltu tehokkaita. Joka päivä treenattu kaverin kanssa, yksin tai vähintäänkin käyty uimassa. Novan kelpaa ja se on niin ihana että se on kaiken ansainnutkin. Juhannuksena tosiaan Nadjan kanssa paritkin treenaukset, sitten Sessan kanssa, Suvin kanssa, Hannan kanssa ja tänään ekat yhteisohjelman treenaukset Hennan, Joannan ja Virpin kanssa. Turun messuille olisi tarkoitus saada kasaan jotain järkevää :)

Novan oma ohjelma on kutakuinkin kasassa. Loppuasento on vähän vaiheessa, osan mielestä Nova ei voi enää lopussa hävetä ja meidän pitää olla kavereita....Saas nähdä mihin lopputulokseen tulen. Kiitos kaikille vinkeistä ja ideoista, niitä on mietitty. Ja vaikka tiedättekin miten kauhean kriittinen olen joka ikisen sormen asennon suhteen, jokunen kaverin ajatus on ihan ohjelmassa asti käytössä.

Ohjelmassa on paljon riskikohtia, mutta eiköhän niitä kuulu jo ollakin. Teknisesti Novalle ei ole mikään kauhean paha, ehkä myöhemmin pitää vaikeuttaa. Mun omia liikkeitä on paljon, mitkä ei tosin haittaa vaikka nyt ekoissa viidessä ohjelmassa jäisi tekemättä kun yrittää saada vaan sen koiran liikkumaan johonkin suuntaan :) Olen tähän asti siis tehnyt ohjelmaa ilman koiraa vähintään miljoona kertaa ja autossa kuuntelen sitä kaikki matkat, ja vieläkin pelkät omat liikkeet ja samaan aikaan  haamukoiran selvä käskyttäminen on ihan mahdotonta. Toinen unohtuu aina, koska tempo on muka niin nopea. No, reenaanreenaanreenaan....yksin. 

Noppis on hyvä, se osaa jo paljon :) Näkisipä joku meidän treenit sisällä kun mä istun keittiössä ja Noppis juoksee sohvan ja sängyn väliä kuljettaen hanskaa, tökkien kantta ja mennen vuoroin hatun päälle, ihan vain kuuntelutreeninä. Mulla on peili mistä mä nään mitä siellä touhutaan :) Luulis olevan helppoa sitten nää kisaohjelman normijutut- niinhän sitä luulis..... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti